Reklamace

 

Reklamační řád - postup při reklamaci zboží

Na reklamace zakoupeného zboží se vztahují příslušná ustanovení občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění závady.


Postup pro uplatnění reklamace

 

Napište nám na e-mail reklamace@topzlatnictvi.eu, že si přejete šperk reklamovat. Uveďte:

  • číslo objednávky 

  • datum nákupu

  • číslo bankovního účtu pro vrácení peněz

  • popište vadu šperku + přiložte fotodokumentaci


1. Počkejte na potvrzení a adresu
     
Pošleme Vám zpět potvrzení a adresu, kam zboží zaslat. 
Zboží nezasílejte na dobírku, takové zásilky nepřebíráme. 

 

2.  Zabalte šperk bezpečně

Doporučujeme vložit šperk do ochranné plastové obálky dostupné na poště, společně s reklamačním formulářem.


3. Zasílací adresa pro reklamace


Zásilku odešlete cenným psaním přes Českou poštu.

4. Neposílejte zboží na dobírku nebo kurýrní službou – takové zásilky nepřijímáme.

5. Uchování podacího lístku

Sledovací číslo zásilky naleznete na podacím lístku. Pohyb zásilky můžete sledovat na webových stránkách České pošty.



Zásilka musí obsahovat:

  1. Reklamovaný šperk (ideálně v originálním balení)
  2. Vyplněný reklamační formulář
  3. Certifikát (pokud byl součástí balení)


Kdy máte nárok na reklamaci

         Reklamaci lze uplatnit v případě, že:

  • Zboží vykazuje vadu způsobenou výrobcem, dodavatelem nebo prodávajícím

  • Zboží je stále v záruční době

  • Bylo zakoupeno prostřednictvím našeho e-shopu


Kdy nelze reklamaci uznat

         Záruka se nevztahuje na vady způsobené:

  • Mechanickým poškozením

  • Neodbornou manipulací nebo montáží

  • Zanedbáním péče o šperk

  • Používáním v nevhodných podmínkách

  • Neodborným zásahem během záruční doby jinou než autorizovanou osobou



Vyřízení reklamace

  • Oprávněné reklamace vyřizujeme zdarma v rámci záruční doby.

  • Neoprávněné reklamace (např. mechanické poškození) nelze uznat. Pokud přesto požádáte o opravu, budou vám účtovány náklady na servis + poštovné za vrácení šperku. 

  • V těchto případech si vyhrazujeme právo:

    • Neprovést opravu zdarma

    • Nevrátit peníze

    • Nevyměnit zboží za nové

STÁHNOUT FORMULÁŘ PRO REKLAMACI